Çarşı ve Mahalle Bekçiliği Sözlü Sınav Sonuçları 2017

Çarşı ve Mahalle Bekçiliği mülakatların yavaş yavaş bittiği bu günlerde, bekçilik sözlü sınav sonuçları da açıklanmaya başladı. Şuan için ilk sözlü mülakat sonuçlarını açıklayan kaymakamlık Bursa Nilüfer kaymakamlığı oldu. Çarşı ve Mahalle Bekçiliği Sözlü Mülakat Sonuçlarına aşağıdan takip edebilirsiniz.

Çarşı ve Mahalle Bekçiliği Sözlü Sınav Sonuçlarını Açıklayan Kaymakamlıklar

İstanbul İlçeleri için ilçe kaymakamlık sitesinden bakabilirsiniz ilçe sayısı çok fazla olduğundan yazımıza eklenmeyecek.

NOT: Facebook grup ve sayfamıza katılın daha sonuçlar hakkında daha çok bilgi sahibi olun.

Facebook Sayfa=>https://www.facebook.com/bekcialimi/

Facebook Grup=>https://www.facebook.com/groups/bekcialimi/

Diğer kaymakamlıkların sitesini inceliyorum detaylı bilgiyi gece yarısı gireceğim tüm kaymakamlıklar için mülakat bitiş tarihlerini ve tahmini sonuç açıklama tarihlerini gireceğim.

Sonuçları bu sayfadan takip edebilirsiniz, sınav sonuçları açıklandıkça yazımız güncellenecektir.

Sözlü sınav sonuçlarını, sınava girdiğiniz ilçenin kaymakamlık sitesinden takip edebilirsiniz.

GÜNCELLEME: Ankara sözlü sınav sonuçlarını 22 Aralık günü açıkladı ve yazılı sınav tarihini 30 Aralık tarihine erteledi.

Başvuru yaptığınız kaymakamlık internet sitesinden detaylı bilgileri ve sözlü sınav sonuçlarını öğrenebilirsiniz.

Bekçi adayları; 10 bin bekçi alımını kaçırmamak, yazılı ve sözlü sınavına çalışmak için mutlaka uygulamamızı satın alın. Bu sayede on binlerce rakibinizin bir adım önünde olacaksınız! İndirmek İçin LOGOYA TIKLAYIN
Bu makale ile alakalı toplam 171 soru cevaplandı. Soru sormak ve sorulara verilen cevapları okumak için aşağıya bakınız.

171 yorum

  1. Ferruh kardeşim başvuru esnasında verdiğimiz evrakları başvurumuz bittikten sonra gereken evrakları onlar alıyor gerisini sana geri veriyor diplomanin aslını vs geri veriyolar zaten. Orda bırakmayacaktın ki onları

  2. Basarili olan arkadaslara sinavdada basarilar dilerim hayirli olsun benim soruma da biri cvp verse lutfen sorum şu
    Başvuru yaparken evrak verdikya siplomayida verdim onu geri alabiliyormuyuz onlar kendileri mi gondercekler adrese basarisiz olanlara

  3. Bunlar tam bitorpil isi ya icerde ne sordularsa adam gibi cvb verdim sorulari yanitladim guleryuzluydum beni daha once calistigim bi sirketten yargiliyolar yok o sirket fetoden kapanmismis ben nerd3n bileyim fetocu olduklarini bu hukumet tam bi fiyasko 2005 te calistigim sirket kapatilmis g3ctigimiz aylarda.. cikis yilim 2006 mazeret bu 11 sene olmus ordan cikali yaziklar olsun d3m3kt3n baska bisey g3lmiyo aklima bu bnm son sansimdi hakkim olsun bi haftadir beklettiler icerden en umitli cikanlardandim hakkim haram zikkim olsun bu d3vlet icin yaptigim seylere

  4. Kim torpille giriyorsa Allah iki cihanda da işini rast getirmesin,kot pantolonla sakallı gelen adamı başarılı de çektiği soruyu bilmeyeni başarılı de sen beni neye göre eledin,ben söyleyim torpilim yok diye elendim hakkımı helal etmiyorum.

  5. Arkadaşlar Ankara sonuçları açıklandı sınav 30 aralıkta dert etmeyin çarşamba ve perşembe günü 27 28 aralık sınav giriş belgenizi almayı unutmayın halkımızdan hayırlısı

  6. Ankaradaki arkadaşlar hepimizin derdi ortak,akıllara iptal mi olacak sorusu geliyor yarın sınav var adaylar sınava girip girmeyeceğini bile bilmiyor , 10 saat kala sınava ders çalışacağız

  7. Ben böyle torpil görmedim benden önce giren iki kişi soruları bilemediği halde nasıl başarılı oluyor isimleri sıra numarası eminim ama ben bildiğim halde geçemedim ????
    HELAL OLSUN
    Hayır alın kendi adamlarınızı insanların zamanını parasını çalmayın be

  8. ankara sanırım vazgeçti bekçi alımı yapmaktan, zaten sözlü mülakatta sen salondayken orada puanını veriyorlar geçip geçmediin belli ama bir haftadır açıklayamıyorlar, kanunda son kişi girdikten en geç 2 gün içinde açıklanır yazıyor ama kanun kimin umrunda, bu kadar gecikmesinin tek nedeni liste savaşları senin adamın benim adamım kavgası, referansı olmayan fazla bel bağlamasın, hayırlı akşamlar.

  9. Kardesim aciklayacaksaniz aciklayin yeter be bu ne 14 mulakata girdik 19 aciklancak.dendi yanliz hala ses yok hani.madem sonuclari.aciklamak.bu kadar zor oyle ise neden yazili sinav tarihini hemen acikladiniz 23 sinav var ama mulakat sonucu beklemekteyiz ne alakaysa artik…..

  10. Telefonun başında çaresiz bekliyorum, bekliyorum ama açıklanmayacak biliyorum. ANKARA (sınava 2 gün var vr hala aciklanmadi. Aciklansada gectiysek isyerinden sinav gunune izin alsak) Azcıkta bizleri düşünün sözde 17sinde aciklancaktı.

  11. Ankara bugun de açıklanmaz bu gidişle. Sınav gününden 1 gün önce açıklanır herhalde. Kafamda deli sorular var şuanda. Acaba sınav sorularını el altından birilerine mi verdiler o kadar şehirde açıklanmadığına göre. Artık herşeyi düşünüyor insan.

  12. sinava 3 gun kaldi icimden geelip calisamiyorum bile kazandimmi kazanmadimmi belli degil ruyalarimda gorur oldum ankara icin bugun aciklanir gun icinde demisler sayfayi yenileyip duruyorum

  13. Admin istanbul gaziosmanpasa ne zaman açıklanacak kaç gün oldu daha ne kadar bekleyeceğiz bi bilgi verende yok valilik diyor emniyetı arayın emniyet diyor kaymakamligi arayın kaymakamlık tekrar emniyete yönlendiriyor.

  14. Ya kardeşim 5 gün sonra sınav var ve sonuçlar açıklanmadı halen. Bazı yerler açıkladı çoktan çoğu yer açıklamadı bu haksizliktir. İşin ilginç tarafı kim geçti kaldı belli değil çok amatörce..

    • İstanbul tüm ilçeleri aynı gün açıklanacakmış. Fakat zamanı hakkında bişey demiyorlar, muhtemelen sonuçları belli olmuş ilçeler vardır fakat diğer ilçeleri bekliyorlardır.

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*